Friday 12 November 2010

in my mem0ry everlasting

buah hatiku yg dulu

assalamualaikum w.b.t
hai....disini sy nak mencoretkan sesuatu yang baru sahaja terjadi pada 12-11-2010, di mines serdang..rasenyer waktu tgk wayang kt tgv mines cerita "UNSTOPPABLE"..

ha..ape yg berlaku? jeng...jeng..jeng..
sememangnya setiap yang berlaku itu ade sebab dan hikmah tersendiri, nwei pada tanggal tarikh yang dinyatakan di atas, makanya buat pertama kali sy telah kehilangan my beloved handset, even ia tak lah semahal mane pun, tapi sangat bererti...kalu korang pun, mybe akan feeling macam ini jugak kan....weeeee~

riso??!!..of c0z lah riso....lebih-lebih lagi if ade yg cube mengeksploitasi maklumat dlm tu...ya Allah, semuge selamat semuanya, minta dijauhkan...akhir kate semuge ia selamat dan ditempatkan dikalangan handset yang soleh.......ahakzzzzzzzzzzzz....cdey...

dan kerana itu, sy berkeputusan akan menggunakan no. baru, disamping guna handset lain, nantikan sahaja, untuk sementara waktu ni hanya fb dan ym yang menjadi penghubung,..sob3x..**"..

sebarang perkembangan akan dimaklumkan to my lalink2 frenz.......jadi sy sertakan sekali gambar handset tersebut yang first and last yang pernah di snap...sesungguhnya anda dalam kenangan dan ingatan, in my memory everlasting...hoh0..:)))

be ctronggggggggg fk..!!


vocab jawa today:
medang: minuman yang dihidang,cth "wes..medang-medang" maksudnya, "sila minum..."
kelalen: lupa cth" ojo kelalen" maksudnye "jgn lupe yer"
ok, smpi cni dulu, nxt tyme we proceed lagi:)

2 comments:

  1. mamah!!semalam aku pun g mines!xjmpe pon,,,

    ReplyDelete
  2. citah,...ye kew....ig pkul 12 smpi 6.30 petang..lahai...cne x jumpa plak kan....rindu2...da abes exam ek..

    ReplyDelete